تاثیر تابلو بر افزایش درآمد

تاثیر تابلو بر افزایش درآمد امری بدیهی می باشد زیرا با وجود تابلو مغازه ، کسب و کار خود را به دیگران معرفی میکنید.

شناساندن و معرفی برند با تابلو تبلیغاتی

امروزه به دلیل افزایش رقبا در هر حرفه یا مشاغلی ، صاحبین مشاغل مجبور به استفاده از ترفندهای تبلیغاتی برای شناساندن و معرفی برند خود به مشتریان می باشند، هر کالا یا خدمتی که نام آن برای عموم مردم آشناست نشانگر صرف هزینه های تبلیغاتی بالاتر می باشد.

تابلو سازی شیوه رایج تبلیغات

تابلوسازی یکی از شیوه های تبلیغاتی رایج است و امروزه هنگام گذر از معابر انواع تابلو سر در مغازه را مشاهده می کنید که گاهی اوقات بعضی از تابلوها به قدری زیبا و هنرمندانه طراحی شده اند که برای ما جالب به نظر می رسد و چند ثانیه ای نظر بیننده را به خود جلب میکند.

ساخت تاثیر تابلو تبلیغاتی

تابلو سردر مغازه زمانی می تواند در میزان جذب مشتری موثر باشد که به صورت هوشمندانه ، خلاق و استراتژیک طراحی شود، درواقع مزمون پبام تبلیغاتی موجود بر روی تابلو از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

متن تابلو در تبلیغات

در تابلو سازی نمیتوان از متن های بلند استفاده کرد، بنابراین متن انتخابی بهتر است با دقت انتخاب شود تا در ذهن باقی بماند؛ با چند کلمه کوتاه معرف برند باید طوری طراحی شود که ذهن بیننده را درگیر نماید و بیننده نسبت به پیام تبلیغاتی کنجکاو شود.

تاثیر طراحی زیبا در تابلو

یک طراحی زیبا تابلو می تواند تاثیر بصری خوبی بر روی افکار رهگذران داشته باشد.

در انتخاب شرکت تبلیغاتی باید بسیار با دقت عمل کرد زیرا یک طراح حرفه ای تابلوسازی باید شناخت کافی به بازار و رقبای مرتبط با کسب و کار شما را داشته باشد و بتواند با توجه به هدف کسب و کار شما، بازار و رقبا را کاملا شناسایی کرده و طرح تابلو شما را طوری طراحی نمایند که باعث تاثیر مثبت بر درآمد و پیشی گرفتن از رقبای خود شوید

تاثیر تابلوسازی بر فضای شهری :

اینکه یک تابلو تبلیغاتی در چه شرایطی نصب شود علاوه بربهتر دیده شدن تابلو ، تاثیر زیادی در نمای فضای شهری نیز دارد . چیدمان تابلوهای تبلیغاتی انبوه با ترکیب رنگی ناهمگون و ابعاد مختلف در یک مکان به صورت نزدیک به هم نه تنها نمی تواند تاثیر مطلوبی در جذب مشتری داشته باشد بلکه باعث دلزدگی از آن مکان و سردرگمی می شود.

ارتفاع مجاز تابلو

اخیرا در اکثر کشورها برای تبلیغات شهری و نصب تابلوهای تبلیغاتی همچون ارتفاع مجاز از زمین ، ابعاد تابلو ، تعیین مرز برای نصب عمودی یا افقی بودن تابلو ، رنگ و فونت بکار رفته در تابلو قوانینی درج شده است که پیروی از آن قوانین نظم و زیبایی خاصی به محیط می بخشد.

حداکثر ارتفاع 120 سانتی متر و استفاده 70 درصد حروف فارسی 30 درصد حروف لاتین در ایران برای تابلو اجرا میشود.

انواع تابلو سردرمغازه :

ساخت تابلو مغازه برای معرفی برند و محصول راهی برای رشد و شناساندن کسب وکار به افرادی است که روزانه در حال عبور و مرور هستند و اگر مغازه ای تابلو نداشته باشد کمتر دیده میشود.

تابلو مغازه در انواع متفاوتی همچون تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو با حروف برجسته، تابلو استیل طلایی، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم کریستالی، تابلو چلنیوم پانچ شده، تابلو استیل طلایی ، ترموود ، کامپوزیت طراحی و پیاده سازی می شود که در تعداد رنگ ، میزان برجستگی حروف ، نورپردازی و نمای تابلو تنوع بسیار است و مشتری می تواند براحتی هر طرح و مدل مدنظر خود را انتخاب نماید .

قیمت تابلو مغازه

تابلوهای مغازه تنوع بسیار زیادی دارند ، قیمت تابلو سر در مغازه به میزان بودجه و کیفیتی که مدنظر مشتریست بستگی دارد، هر چه هزینه بیشتری صرف شود تابلو بهتر و باکیفیت که عمر و دوام بیشتری خواهد داشت.

انتخاب تابلو مغازه

اینکه چه تابلویی برای کسب کار شما مناسب است بسته به سلیقه و بودجه مشتری دارد.

بیشتر تابلوهایی که در منظر شهری می بینیم تابلوهای ساده با نوشته است که فقط معرف کسب و کار می باشد، اما اگر می خواهید تابلویی داشته باشید که بیشتر در ذهن رسوخ نماید و تاثیرگذارتر باشد باید با تابلو ساز در مورد کسب وکار خود مشورت نماید.

تفاوت تابلو رسمی با تابلو رستوران و کافه

به طور مثال تابلویی که برای یه شرکت یا اداره نصب می شود با تابلویی که برای یک شیرینی فروشی یا غذاخوری نصب میشود کاملا متفاوت می باشد.

تابلو هایی اداری شرکتی دولتی و این دسته از از تابلو ها اولویت با خوانایی و دید بالاست اما در تابلو های کافه و رستوران اولویت با زیبایی و خاص بودن است.

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.