تعمیر تابلو حروف برجسته

تعمیر تابلو یکی از مهترین نکات هنگام بروز حادثه یا خرابی در تابلو ها می باشد که با توجه به نوع خسارت می توان ارزیابی کرد ارزش دارد یا خیر.

در اثر گذشت زمان ویا در اثر بروز یک حادثه تابلو دچار آسیب می شود و باید توسط متخصصین تعمیر تابلو تعویض یا ترمیم گردد.

مراحل تعمیر تابلو حروف برجسته

برای بررسی تابلو صدمه دیده، ابتدا باید پشت تابلو را بررسی نمود؛ هر نوع صدمه از قبیل پارگی یا شکستگی اختلاف ولتاژ نوسان برق سیم کشی نامناسب جنس ارزان و بی کیفیت و… در طول زمان باعث از بین رفتن تابلو می شود.

با توجه به خسارات و صدمه ها تصمیم گرفته می شود که آیا عمر تابلو به پایان رسیده است یا امکان تعمیر تابلو وجود دارد.

تعویض سیستم نور پردازی تابلو

در صورت سوختن اس ام دی تابلو چلنیوم، تمامی نور پردازی باید به طور کامل تعویض گردد که هزینه به ازای هر عدد اس ام دی جدید به کار رفته با سیم کشی مجدد و ترانس جدید محاسبه میگردد.

تعویض روکش تابلو

برای تعویض روکش تابلو یا یک حرف هزینه به صورت چکی محاسبه میگردد.

هزینه های تعمیرات تابلویی که به صورت ناکارآمد نصب شده از هزینه نصب یک تابلو جدید به مراتب بیشتر می باشد.هیچگاه برای مبلغی کمتر از جنس ضعیف تر استفاده نکنید

تعویض طلق و لبه حروف برجسته

در این نوع تعویض تمامی حروف تعویض شده و حروف قبلی در صورت نصب صحیح میتوان از سیم کشی، ترانس و اس ام دی تابلو قبلی استفاده نمود اما روکش تابلو که شامل طلق پلکسی و لبه چلنیوم می باشد باید به طور کلی تعویض گردد.

شست و شوی تابلو

در هنگام تعویض روکش در صورت کثیف بودن تابلو میتوان اقدام به شست و شو تمیز نمودن تابلو نمود که تاثیر بسزایی در نو و روشنایی تابلو دارد زیرا در سال های متمادی زیر باران و نور آفتاب دچار گردگرفتگی و کثیفی شده است.

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.