چطور می توان از گرافیک مدرن در تابلو مغازه بهره برد؟

گرافیک مدرن در تابلو مغازه چیزی است که به تازگی بیشتر در صنعت تابلوسازی به چشم می خورد اما در گذشته کم تر به این نوع گرافیک توجه می کردنند.

گرافیک مدرن چیست و در تابلوسازی چگونه از آن استفاده کنیم؟

امروزه تابلوسازی نقش پر رنگی در مارکتینگ دارد. روانشناسی رنگ ها و توجه به موضوعات در گرافیک مدرن در تابلو مغازه به خوبی حس اعتماد را به مشتریان تزریق و یک بازاریابی حساب شده به شمار می رود.

تاثیر رنگ در تابلو مغازه

این که رنگ ها تاثیر بسزایی در ذهن انسان ها دارند شکی نیست، پس این فاکتور را در نظر بگیرید و از به کار بردن رنگ برند خود در گرافیک مدرن در تابلو مغازه غافل نشوید.

متریال مورد استفاده در گرافیک مدرن در تابلو مغازه

مواد و متریال مختلف دست تابلوساز را برای خلق یک تابلو مغازه منحصر بفرد باز می کند و در کنار گرافیک مدرن سازه ای خارق العاده شکل می گیرد .

متریال مورد استفاده در گرافیک مدرن در تابلو مغازه
حروف برجسته فلزی استیل پلاست

در گذشته برای تابلو مغازه از چهار چوب فلزی و بنر های چوبی و قدیمی استفاده می کردنند اما در حال حاضر از پیشرفته ترین تکنولوژی استفاده می شود تا متریال نوین به طور خاصی بر روی تابلو اجرا شود. یکی از برگزیده ترین متریال ها که در سال های اخیر مورد تقاضا قرار گرفته و از محبوبیت بالایی برخوردار است تابلو چلنیوم است. میتوان گفت دلیل این همه محبوبیت در تابلو چلنیوم به دلیل شرایط اجرا، رنگ های خوب، نور عالی و دیده شدن طراحی به عالی ترین شکل ممکن است. حتی میتوان با ترکیب چلنیوم و چوب نتیجه بسیار زیبایی به وجود آورد.

وقتی صحبت از گرافیک مدرن در تابلو مغازه می شود منظور ما چاپ طرح گرافیکی بر روی بنر نیست بلکه استفاده از روش های مدرن مثل حروف برجسته بر روی تابلو است. یکی از متریال های مورد استفاده در ساخت حروف برجسته استیل است که از مقاومت بالایی برخوردار است.

اصول اجرای تابلو مدرن مغازه

یکی از اصول اجرای تابلو مغازه اهمیت دادن به موضوع کسب و کار است در واقع انتظار اجرا شدن تمام انواع طرح و شکل خاص برای همه تابلو ها شدنی نیست. پس از مشخص شدن هدف پیام تابلو و انتظارات صاحب کسب و کار اقدام به ساخت تابلو می شود.

تابلو سازی پارسه با در اختیار داشتن تیم حرفه ای گرافیست آن چه در ذهن شماست را با خلاقیت ادقام میکند و در نهایت تابلوی مد نظر شما را اجرا می کند.

نور پردازی در تابلو مغازه

همان طور که می دانید یک تابلو خوب هم در روز هم در شب باید مفهوم و زیبایی داشته باشد از این رو نوپردازی در تابلو مغازه اهمیت دو چندان دارد.

نور پردازی صحیح باعث رساندن پیام به مشتریان و جذب بیشتر می شود.

انواع مدل تابلو مغازه وجنس آن ها

تابلو لاس وگاسی، تابلو کامپوزیت، تابلو چلنیوم، تابلو استیل، حروف برجسته و حروف وکیوم پرسی انواع تابلو هایی هستند که تابلو سازی پارسه پیشنهاد می کند برای تابلو مغازه انتخاب کنید و جنس هایی از قبیل آلومینیوم، چوب ترموود، پلاستیک فشرده، کامپوزیت، تیتانیوم، نئون پلاستیک، استیل قابل اجرا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.